Reinterpretant un text poètic o teatral

Des dels departaments de llengües de l’institut Antoni Cumella de Granollers, amb la voluntat de mantenir viu l’esperit de Sant Jordi i seguir potenciant la creativitat i la imaginació del nostre alumnat, hem organitzat diverses activitats culturals i literàries. Entre d’altres, l’alumnat de tercer ha participat en un projecte molt engrescador que girava al voltant de la poesia i el teatre i  tenia com a producte final el disseny d’un vídeo poema (reinterpretant un text poètic) o d’un vídeo teatral (interpretant un fragment teatral). Malgrat l’excepcionalitat, el projecte s’ha tirat endavant i el resultat ha estat francament bo. L’alumnat ha demostrat que la seva imaginació no té límits i que quan se li ofereix la possibilitat d’expressar la seva vitalitat creativa i les seves qualitats s’hi aboca amb il·lusió i entusiasme.