Diada de Sant Jordi 2019

Ahir vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’Institut Antoni Cumella i, com és costum, el certamen literari dels Jocs Florals. Enguany hem convidat a participar en aquesta edició a alumnes, mares i pares, personal docent i administratiu, només hem rebut relats del nostre alumnat (molts, per cert), per aquesta raó us animen a participar l’any vivent, tant en el certamen com en la celebració del 23 d’abril al centre.Les creacions del nostre alumnat han estat molt abundants i diverses, i l’ús de les tecnologies ha tingut un paper important. S’han presentat escrits en prosa, poesia, cal·ligrames, còmics i stop motions. Amb tanta imaginació, ha estat molt difícil fer una selecció dels guanyadors que han rebut una rosa, un llibre, un xec regal i un diploma.Si hi ha una cosa que ha quedat clar aquesta diada és que som un institut plurilingüe. Per això, no només s’han presentat textos escrits en quatre llengües diferents, sinó que també s’han utilitzat les diferents llengües que ens representen com a vehiculars a la gala de premis.El certamen ha estat una festa plena de paraules, música, llibres i roses. Però el més important és que ha estat un moment on docents i alumnat ha pogut traspassar les barreres acadèmiques per riure junts i compartir l’experiència de ser, fora de les aules, una comunitat d’aprenentatge on ens nodrim els uns dels altres.

Llarga vida a la gran festa de les paraules i les roses!