Activitat TEI Plaça Corona

El proper divendres 14 de 9 a 12h, a la Plaça Corona de Granollers, els alumnes de 1r i 3er d’ESO de l’Institut Antoni Cumella serem CaTEIfaires.

En aquest últim trimestre la proposta d’activitats TEI (Tutoria Entre Iguals) s’ha basat en la creació artística col·laborativa fonamentada en l’art efímer de de fer catifes. Un art molt nostrat a la nostra terra pels vols de Corpus i en temps de primavera.
Cada grup d’alumnes ha elaborat un símbol del significat personal que ha tingut per a ells el TEI: amistat, ajuda, solidaritat, empatia, treball en equip,…

També hem après algunes nocions bàsiques de les tècniques per elaborar catifes de flors i el dia 14 de juny farem una gran exposició a la plaça de la Corona. Estarà exposat tot el divendres fins a la matinada.