La Comèdia del Fantasma

El 3 d’abril, hem pogut veure com seria una típica representació teatral a Roma, doncs de la mà dels alumnes de l’IES Pedro de Luna de Saragossa hem gaudit de la comèdia de Plaute Mostellaria, o la Comèdia del Fantasma.
L’argument, típic de Plaute, és força actual: els pares del jove Filòlaques marxen de viatge, i en la seva absència, i gràcies a l’ajut de l’esclau Tranió, fa festes, compra una cortesana… però quan tornen després de 3 anys, perquè no enxampin el seu fill borratxo i del tot perdut, l’esclau s’inventa que a la casa hi ha el fantasma d’un amic de l’antic propietari que el va matar pel seu or…. i ja està servit l’embolic!
Des d’aquí volem felicitar als actors, tots alumnes des de 2n ESO fins a 1r de batxillerat, que han fet molt bé el seu paper, vestits tal com indicaven els seus personatges, i que ens han fet riure tal com s’esperava.