Certamen literari Sant Jordi 2018

CARTELL

Jocs Florals 2018

Convocatòria del Premi Literari Sant Jordi

1. Hi podrà concórrer tot l’alumnat de l’Institut Antoni Cumella.
  2. El tema és lliure.
  3. Els textos han de ser originals i poden correspondre a una gran diversitat de gèneres: poema, microrelat, narració breu (tres pàgines com a màxim), monòleg, diàleg, e-mail, missatge SMS, còmic o poema visual (cal·ligrama).
  4. Es poden presentar textos escrits en llengua catalana, castellana, anglès o francès.
  5. Hi haurà les següents categories:

A: 1r d’ESO i 2n d’ESO

B: 3r d’ESO i 4t d’ESO

C: 1r de BATXILLERAT i 2n de BATXILLERAT

1. Els treballs es presentaran en un sol original, escrits amb ordinador, amb un tipus de lletra clara i respectant els espais. El text tindrà un títol i, en comptes d’estar signat per l’alumne/a, hi haurà un lema o pseudònim. El nom, cognoms i curs de l’autora o autor s’escriuran en un paper que es posarà dins d’un sobre. A l’exterior d’aquest sobre hi constarà el lema o pseudònim, la categoria i la llengua en què està escrit el text.
  1. El jurat estarà format pel professorat dels Departaments de Llengües i prendrà les decisions pertinents en relació als premis.
  1. Els treballs es podran presentar fins al dia 6 d’abril.
  2. El lliurament de premis serà el  23 d’abril.