Acolliment dels alumnes francesos Granollers

Durant la setmana del 7 al 13 d’abril hem acollit els alumnes de l’institut Emile Durkheim de Peujard (Bordeaux). Al llarg de la seva estada, tots els alumnes participants han assistit a classe amb les seves parelles lingüístiques i gràcies a un rallye-selfie organitzat pel centre, han pogut descobrir els racons més emblemàtics del centre històric de Granollers.

Per altra banda, també s’han realitzat diverses sortides a Barcelona per tal de visitar els principals monuments modernistes de la ciutat com ara la Sagrada Família i el Park Güell. A més, els alumnes també han pogut gaudir d’una jornada d’activitats aquàtiques al canal olímpic de Castelldefels.

Ha estat una setmana mot intensa, plena d’activitats i convivència. Com a bons amfitrions, els hem ensenyat les nostres tradicions i els hem mostrat un tast de la nostra cultura. Esperem que hagin gaudit molt d’aquesta experiència.