Taller a la Filmoteca de Catalunya

Els alumnes de 4rt d’ESO d’Escenografia hem realitzat un nou taller a la Filmoteca de Catalunya, per tal de complementar la nostra formació cinematogràfica.

Hem visitat l’exposició Rovira Beleta: La passió pel cinema, la passió per Barcelona. Disset films, fets des del 1949 al 1986, destacant… Llegeix més»

Nova aplicació de comunicació amb els pares

 Des de l’inici de curs fem servir un sistema de comunicats a l’institut mitjançant una aplicació de mòbil.
L’aplicació permet una comunicació directa entre el centre i els seus alumnes o pares/mares dels alumnes. Permetrà agilitzar aquesta comunicació, ja que es podran enviar tot tipus… Llegeix més»