L`hora del codi

Els alumnes de 4rt d’ESO de la optativa de Tecnologia de l’Institut Antoni Cumella i els alumnes de 6è A de l’escola de Primaria El Lledoner de Granollers, van participar el dijous 10 de desembre en un taller de programació compartit, en el marc de l’hora del codi

L’Hora de Codi esta organitzat per Code.org, una organització pública 501c3 sense ànim de lucre dedicada a promoure la participació en informàtica fent-lo disponible a més escoles i incrementant la participació de les dones i de les minories de estudiants de color.

Els alumnes de 4rt d’ESO van presentar una sèrie de tallers d’iniciació a la programació per tal d’ajudar a generar habilitats, lògica i creativitat en la resolució de problemes. Han analitzat diferents codis i llenguatges de comunicació passant pel pensament computacional i la robòtica,  entenent finalment, com es comuniquen els ordinadors.

Aquests tallers formen part de la Maleta pedagògica Univers Internet del CCCB http://www.cccbeducacio.org

Començant aviat en els seus aprenentatges informàtics , els alumnes tindran els fonaments per tenir èxit en qualsevol carrera del segle XXI.DSC00057 DSC00063 DSC00064 DSC00065