Fem reviure el SAC i iniciem el curs amb la recollida d’aliments pel Xiprer

El Xiprer
El SAC és un projecte que pretén conscienciar a tota la comunitat educativa dels valors, com les seves sigles indiquen, de la solidaritat, l’amistat i la cooperació.

Un grup d’alumnes d’ESO i batxillerat organitzen periòdicament i al llarg de tot el curs acadèmic activitats solidàries, com ara la recollida d’aliments, l’esmorzar solidari, diverses xerrades… amb el doble objectiu de col·laborar amb diverses ONG aportant el nostre granet de sorra i, de donar a conèixer a l’alumnat les dures situacions que es viuen al món.

recollida-dalimentsEnguany, hem iniciat el curs amb la recollida d’aliments, que seran destinats al Xiprer, un menjador social de Granollers, que acull les persones més desafavorides, i que també té un magatzem d’aliments que són repartits a persones i famílies amb greus dificultats econòmiques.

Animem a tots els alumnes, professors i personal del centre a participar en la recollida portant tot tipus de menjar que no es faci malbé (paquets d’arròs, de pasta, de llegums, llaunes, llet en pols, oli…).

“A vegades sentim que el que fem és tan sols una gota en el mar, però el mar seria menys si li faltés una gota”. La vostra ajuda és imprescindible!