Xocolatada i pastissos al pati!

L’AMPA, amb la col·laboració de la cooperativa del centre Handwork, va organitzar una xocolatada l’últim dia de classe abans de les vacances del Nadal.
Els nois i noies de la cooperativa Handwork es van encarregar de preparar la xocolata i distribuir-la entre els companys al pati.… Llegeix més»

L`hora del codi

Els alumnes de 4rt d’ESO de la optativa de Tecnologia de l’Institut Antoni Cumella i els alumnes de 6è A de l’escola de Primaria El Lledoner de Granollers, van participar el dijous 10 de desembre en un taller de programació compartit, en el marc de… Llegeix més»

Taller a la Filmoteca de Catalunya

Els alumnes de 4rt d’ESO d’Escenografia hem realitzat un nou taller a la Filmoteca de Catalunya, per tal de complementar la nostra formació cinematogràfica.

Hem visitat l’exposició Rovira Beleta: La passió pel cinema, la passió per Barcelona. Disset films, fets des del 1949 al 1986, destacant… Llegeix més»

Nova aplicació de comunicació amb els pares

Des de l’inici de curs fem servir un sistema de comunicats a l’institut mitjançant una aplicació de mòbil.
L’aplicació permet una comunicació directa entre el centre i els seus alumnes o pares/mares dels alumnes. Permetrà agilitzar aquesta comunicació, ja que es podran enviar tot tipus… Llegeix més»