Nova aplicació de comunicació amb els pares

ComunicappDes de l’inici de curs fem servir un sistema de comunicats a l’institut mitjançant una aplicació de mòbil.

L’aplicació permet una comunicació directa entre el centre i els seus alumnes o pares/mares dels alumnes. Permetrà agilitzar aquesta comunicació, ja que es podran enviar tot tipus de comunicats, tant individualitzats per alumne com per grups o per tots els alumnes de l’institut.

screen 2La seva instal·lació és totalment gratuïta i el seu funcionament és molt senzill.screen 1

Consta d’una primera plana de registre on s’identifica l’usuari.

A continuació apareix un menú amb quatre opcions: secció de comunicats enviats per l’escola -ja siguin comunicats generals o personalitzats-, secció “Accés blog” amb l’accés directe al blog del centre, secció “Contacta” amb les dades de contacte de l’Institut i secció “Accés professorat” d’us intern per als docents.

Per a instal·lar-la
simplement s’ha de buscar “CUMELLA” al Google Play (Android) o al AppStore (Iphone) i descarregar-la al vostra mòbil. o, simplement, clicar a les icones següents:google_play_store_logoapp store