Bones Festes

Desitgem a tothom, alumnes, professorat, personal no docent, pares i mares, que tingueu unes bones festes i que el 2014 sigui per a vosaltres un any ple d’il·lusions i de pau. El descans nadalenc anirà bé per tornar a l’Institut el 8 de gener amb… Llegeix més»

Marina de Dios i Josep Vila parlen a TV3

Al Telenotícies vespre d’ahir, van donar la notícia de l’èxit del Cor Infantil Amics de la Unió a Luxemburg. El director, antic alumne del centre, en va fer una valoració i Marina de Dios, alumna de segon de batxillerat, va intervenir-hi amb molt encert un… Llegeix més»

Felicitem el Cor Infantil Amics de la Unió

Diumenge passat va guanyar el “Let the Peoples Sing”, que es considera la Champions de les corals amateurs. La coral, dirigida per Josep Vila -exalumne del centre-, i en què hi canten Marina de Dios, alumna de segon de batxillerat, i Sergi Jaimez, alumne de… Llegeix més»

CATACLÀS : Premis Blocs Catalunya 2013

Dissabte 28 de setembre al Teatre Auditori de Granollers es van lliurar els Premis Blocs de Catalunya, i el bloc d’alumnes de clàssiques CATACLÀS  va resultar guanyador en l’apartat d’educació com a blog professional.
Aquest bloc va néixer de la col·laboració de dues professores de clàssiques, la… Llegeix més»

Benvinguda al curs 2013-14

Des de l’equip directiu volem donar la benvinguda al nou curs a tots els qui formem part de l’Institut Cumella: nois i noies, professorat, pares i mares i personal no docent. Esperem que l’estiu us hagi estat ben plaent i que tots tornem amb força… Llegeix més»