Benvinguda al curs 2013-14

Des de l’equip directiu volem donar la benvinguda al nou curs a tots els qui formem part de l’Institut Cumella: nois i noies, professorat, pares i mares i personal no docent. Esperem que l’estiu us hagi estat ben plaent i que tots tornem amb força i il·lusió renovades.
Potser heu vist obrers damunt la teulada: ens n’estan refent una bona part amb material aïllant.
Volem recordar-vos que l’alumnat d‘ESO només tindrà classe de tarda els dimarts i els dijous. El batxillerat diürn serà de 8 del matí a 14.30 i el batxillerat nocturn de les 5 de la tarda fins les 22.15 h.
Els llibres de text d’ESO es repartiran la primera setmana, a partir del 16 de setembre. Qui no els hagi pagat encara té del 2 al 10 de setembre, per fer-ho.
Us recordem també l’horari de l’acolliment del divendres 13:
-A les 9, 1r d’ESO
-A les 10, 2n d’ESO
-A les10.30, 3r d’ESO
-A les11, 4t d’ESO
-A les 11.30, alumnes nous de batxillerat
-A les 12, tots els/les alumnes de batxillerat
-A les 18, alumnes de 1r i 2n de batxillerat nocturn
Us desitgem un bon curs, bona retrobada amb els companys i companyes i molta empenta per treballar i aprendre junts.