PROJECTE ERASMUS:”Touching the past to reach the future”

Malgrat les dificultats creades per la pandèmia del SARS-COVID-19, el projecte Erasmus + segueix tirant endavant i continuem treballant amb el professorat i alumnat implicats en el projecte.

En aquest 1r trimestre hem treballat conjuntament els cinc païssos socis: Praga (CZ), Trabzon (TK), Florència (I), Nanoussa (GR),  Bodrum (TK) i Martorell (C), temes relacionats amb el patrimoni cultural dels diferents païssos. Concretament , l’Institut Pompeu Fabra , està treballant en temes de supersticions i creences populars.

Conjuntament amb els Instituts socis, hem elaborat un calendari amb il·lustracions produïdes pels alumnes sobre les diferents supersticions i creences de les diferents cultures, constatant que potser no estan tan allunyades les unes de les altres.

El passat dimarts 15 de desembre es va fer una videoconferència amb alumnes i professors del projecte per compartir els treballs realitzats per cada delegació. Va ser una experiència divertida, interessant i repetible, sens dubte.

SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020

Dins de la 25a SETMANA DE LA CIÈNCIA, l’alumnat de batxillerat de l’Institut Pompeu Fabra de Martorell ha participat en l’activitat Ciència km0: LA RECERCA DEL MÓN A L’AULA.

Ciència km0 és un projecte impulsat per joves catalans que es dediquen a la recerca científica des de diferents llocs del món. Han donat a conèixer la seva tasca investigadora a través de petits vídeos i animen a l’alumnat que els facin preguntes.

Per poder veure a aquests joves investigadors a través del següent enllaç: Ciència km0