Objectius

De tots els punts forts i febles que s’ha recollit a la diagnosi la Comissió Digital ha reduït al màxim i ha marcat aquests 4 objectius per aconseguir ser un centre competent digitalment.

Objectiu 1: Organitzar un espai de Reunió per tal de millorar la competència digital de professorat i alumnat.

Objectiu 2: Reduir la bretxa digital en el nostre alumnat per tal de combatre possibles situacions de vulnerabilitat.

Objectiu 3: Crear un repositori a la web del Centre on la comunitat educativa pugui accedir a continguts, tutorials o eines per tal de millorar la seva competència digital.

Objectiu 4: Millorar la projecció externa del Centre així com l’actualització en documentació i informació per facilitar la relació entre la comunitat educativa.