Estratègia digital

Seguint les indicacions del document definició de l’EDC, s’ha estructurat aquesta part en 4 fases: Diagnosi, objectius, planificació i seguiment i avaluació i millora.

  • En primer lloc, hem fet una diagnosi del centre, amb diverses eines, que han permès recopilar informació detallada sobre les competències digitals al centre en els tres eixos del PEDC: alumnat, docents i centre.
  • A partir del resultat d’aquesta diagnosi, dels objectius que marca el PEC, dels objectius que marca el Pla d’Educació Digital de Catalunya i d’una visió clara d’on vol arribar el centre en termes digitals, hem seleccionat i prioritzat els objectius a mitjà termini (3 o 4 anys).
  • Una vegada decidim els objectius a treballar, planificarem accions concretes per aconseguir-los, i farem el seguiment per verificar l’obtenció dels objectius establerts a partir d’unes actuacions concretes.
  • Finalment, i de forma periòdica, farem el seguiment i l’avaluació d’aquestes activitats i de l’assoliment dels objectius per si cal modificar i millorar l’EDC.