Batxillerat nocturn

El curs 2022-2023 conviuen dos decrets de batxillerat:

• A primer curs entra en vigència el nou Decret 171/2022, de 20 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat. Consulta la distribució de les matèries a la infografia.
  • A segon curs continua vigent el Decret 142/2008, de 15 de juliol, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de batxillerat.

El pròxim curs 2023/2024 s’aplica el nou Decret 171/2022 a segon de batxillerat. Consulta la distribució de les matèries a la infografia

El batxillerat nocturn presenta dues modalitats a escollir entre l’alumnat:

Modalitat humanística social

Modalitat científica – tecnològica

Marc horari

L’alumnat comença les classes a les 16 h i finalitza a les 21:20 h. La duració de les classes és de 50 min amb un pati de 20 min comprès de les 19:20 a les 19:40.

Condicions d’inscripció del batxillerat en règim nocturn

El batxillerat en règim nocturn està orientat a un alumnat que compleixi els següents requisits (tot o parcial). Només podran ser matriculats en règim nocturn els alumnes que:

– tinguin 18 anys o més i els que, en edat compresa entre 16 i 18 anys, acreditin, per motius laborals o altres que a criteri del Consell Escolar ho justifiquin, la impossibilitat de seguir estudis en règim diürn.