ADDENDA AL PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRES EN TEMPS DE COVID-19

En relació a la Resolució SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, i les instruccions que s’han publicat al portal de centre en referència a les restriccions vigents a partir del 30 d’octubre de 2020 en l’àmbit de l’educació per contenir la pandèmia de la COVID-19 a Catalunya

ES DECRETA:

• Atendre totes les classes de batxillerat 1r i 2n en format semi presencial.
  • Els alumnes de 1r de batxillerat assistiran a classe presencialment en setmanes alternes (una setmana sí i una setmana no).
  • Els alumnes de 2n de batxillerat assistiran a classe presencialment en setmanes alternes (una setmana sí i una setmana no).
  • Els alumnes de 1r de batxillerat no coincidiran mai presencialment amb alumnes de 2n de batxillerat al centre.
  • En cas de confinament d’un grup de batxillerat, no es modificarà la rotació establerta en aquesta instrucció.
  • Es passarà llista obligatòria en les classes online.
  • S’instarà als alumnes que en les classes online connectin la càmera i el micròfon quan ho indiqui el professor de la matèria
  • El batxillerat nocturn assisteix cada dia a classe normalment atenent al nombre reduït d’alumnes a l’aula. Es reduiran 10 minuts de cada mòdul horari i la sortida es decreta a les 21:20 h per atendre el toc de queda.
  • Aquesta organització horària durarà fins el dia 22 de desembre de 2020, o sia tot el primer trimestre.
  • El Consell escolar del Centre serà informat d’aquesta nova organització i serà publicada com a addenda al Pla d’actuació de centre en temps de pandèmia i a la pàgina web del centre.

ROTACIÓ DE GRUPS DE BATXILLERAT:

SETMANA DEL 2 AL 6 DE NOVEMBRE                     ASSISTEIX 1r BATXILLERAT

SETMANA DEL 9 AL 13 DE NOVEMBRE                   ASSISTEIX 2n BATXILLERAT