#projectesTarradell – Tractament integrat de les llengües a 4t d’ESO

El dijous 2 de febrer una representació de deu alumnes de 4t d’ESO hem rebut un grup d’estudiants de l’institut escola El Til·ler, el qual està fent les Exploracions Urbanes en paral·lel al barri del Bon Pastor. Durant la trobada, que s’ha fet al pati del nostre centre, els hem donat la benvinguda i els hem explicat com és el Raval. Les explicacions les hem fet a partir de les observacions i reflexions que hem anat desenvolupant al llarg del projecte. La singularitat sociocultural de la gent del Raval, la morfologia i història de carrers i places, la riquesa d’equipaments culturals, associatius i esportius, i l’abundància d’establiments comercials, han estat alguns dels punts tractats.

Quan era l’hora d’acomiadar-nos hem començat a parlar amb l’alumnat de l’altre centre i se’ns ha fet curt. Cap al final de projecte ens tornarem a veure per fer les rutes pels respectius barris.

Aquesta tercera edició del projecte del CCCB i Androna Cultura s’emmarca dins del TIL de 4t d’ESO de l’institut, el fil conductor del qual és la ciutat i els seus marges.