#projectesTarradell – Projecte Horitzons a 1r de Batxillerat

El passat 13 d’abril vam concloure el Projecte Horitzons. Aquest projecte de tutoria de 1r de batxillerat consta de quatre sessions a la nostra aula on dos estudiants de la UPF han vingut a fer-nos unes sessions sobre la vida universitària, diferents opcions universitàries i treball de recerca. Comptar amb l’experiància de joves universitaris ajuda a l’alumnat a resoldre molts dels seus dubtes.

La cinquena sessió va ser una visita al campus de la Ciutadella de la Pompeu, on vam gaudir d’una xerrada-taller d’oratòria i una visita a la universitat conjuntament amb altres instituts de Barcelona.

Volem donar les gràcies a la UPF i especialment a la Lídia i l’Arnau, voluntaris de la Pompeu, per tot el que han ajudat a l’alumnat.