#projectesTarradell – FP DUAL

L’11 d’octubre ha tingut lloc un acte institucional al magnífic Saló de Cent, de l’Ajuntament de Barcelona, per celebrar el 10è aniversari de l’FP dual.

Representats de les les entitats públiques (Ajuntament , Consorci d’Educació), escoles bressol i professorat, han posat de manifest l’èxit del projecte, que ja suma 2.000 alumnes becats en les diferents especialitats.

El nostre institut ha estat un dels pioners en desenvolupar aquesta modalitat de formació i enguany ja està implementada en els tres cicles formatius que impartim.

Ens han lliurat un diploma de reconeixement i hem tingut l’orgull de que el nostre vídeo d’Educació Infantil, ha estat projectat com a exemple i testimoni de l’alumnat que ha gaudit de la formació dual

.