#professionalitzacióTarradell – Programa formatiu “Ments Despertes” per alumnat del CFGS d’Integració Social

Aquesta primera setmana de desembre, l’alumnat de primer del CFGS d’Integració social ha rebut una xerrada formativa per part de l’entitat SOM VIA i el seu programa Ments Despertes. L’objectiu de la xerrada és apropar les realitats de la malaltia mental a l’alumnat. És també una acció de posicionament davant els estereotips, prejudicis i estigma que abunda a la societat. La xerrada s’emmarca en el mòdul professional de context de la intervenció social dels estudis del CFGS d’Integració Social.

El Programa configura un espai on les persones amb un diagnòstic de salut mental són les veritables protagonistes, són agents clau de canvi, i són pacients experts.