Joc amb infants de la Milà i Fontanals

Aquest dijous l’alumnat de 2nA d’Educació Infantil va implementar una proposta lúdica amb els infants de P5 de l’Escola Milà i Fontanals. La Núria i la Mireia, les mestres, ens havien explicat que amb els infants havien estat treballant Egipte i l’alumnat de 2nA va decidir que tots els jocs girarien al voltant d’aquesta temàtica. Al pati, hi havia un memory amb il·lustracions egípcies, piràmides, mòmies petitones i, fins i tot, tòtems amagats!

Quina sorpresa tan bonica quan van arribar els infants vestits d’autèntics egipcis! Van gaudir dels jocs que els havien preparat i amb les pistes aconseguides van saber trobar tots els tresors. Bona feina, dracs i dinosaures!!

La tarda va ser un èxit i tant grans com petits van gaudir molt la trobada i l’estona compartida de joc! Enhorabona! 🙂