#Preinscripció – Gestió llista d’espera Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior

La gestió de la llista d’espera del procés de preinscripció als cicles de formació professional de grau mitjà, i de grau superior, del curs 2022-2023, tant del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització com del procés per a la resta de l’alumnat, es farà en un acte públic únic.

Data: Dimarts 26 de juliol de 2022

Lloc: Vestíbul Institut Miquel Tarradell

Hora:

• CFGS Integració Social: 9h.
  • CFGM Atenció a persones en situació de dependència: 11h

El dia 25 de juliol farem públic el nombre de vacants resultants després de la matrícula, que s’oferiran a l’alumnat en llista d’espera per cada cicle i torn.

La gestió es farà de la manera següent:

1. En primer lloc, les vacants resultants després de la matrícula s’oferiran i ocuparan pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització.
  2. Un cop acabada aquesta llista, i si encara resten vacants, s’oferiran i ocuparan pels alumnes del procés per a la resta de l’alumnat.
  3. Si, un cop gestionades ambdues llistes, encara restessin vacants, aquestes s’oferiran a la segona fase d’admissió al setembre.

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació.

La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació. Recordeu portar la documentació necessària.

PLACES VACANTS:

CFGM TAPSD matí: 10 places.

CFGS TIS matí: 5 places.