Cloenda del Programa Horitzons

Dimecres 4 vam tancar el projecte Horitzons a la UPF. Per començar, ens van regalar una masterclass que, amb un enfocament eminentment pràctic i participatiu, versà sobre les competències comunicatives, analitzant-ne, especialment els aspectes no verbals. El propòsit d’aquesta activitat era ajudar l’alumnat en la presentació del seu treball de recerca.

La darrera part consistí en una visita per la facultat acompanyats pel Carles, el voluntari que havia estat treballant amb nosaltres al llarg de les sessions del projecte juntament amb la Joana. La ruta anava acompanyada d’activitats destinades a conèixer la vida universitària, les carrres i altres aspectes a partir d’entrevistes amb alumnes de la UPF.

Va ser realment enriquidor i engrescador.