Cloenda de la “Missió ALIA”

Una representació d’alumnes de 3r i 4t d’ESO van assistir a la festa de cloenda de la 1a edició de la “Missió ALIA”, en una de les sessions literàries de Kosmopolis. L’acte va comptar amb la participació de l’astrofísica Fatoumata Kébé, de l’escriptora de ciència-ficció Inés Macpherson i l’artista Serafín Álvarez. Aquí podeu veure les fotos i els vídeos de l’acte.

L’Amal i la Raisa, de 4t A, i l’Akisha i el Jero, de 4t B, acompanyats pels científics que hi han col·laborat van excel·lir en les explicacions sobre del procés de creació del relat de ciència-ficció i de les reflexions que n’han extret.

Accediu al relat de 4t A Accediu al relat de 4t B Accediu al fanzine sencer

El projecte educatiu, que ha englobat les matèries de biologia, física i química, tecnologia i anglès, i en el qual també han intervingut sis instituts més, ha permès que l’alumnat de 4t escrivís un relat grupal on hi han barrejat ciència i literatura, guiats de la mà de científics experts.

Van amenitzar l’espectacle la presentadora Antònia Folguera, l’actriu Ginebra Vall i DJ Tutu, hi va posar la música.

Felicitem a tots dos grups per l’esforç i el resultat de la feina feta!