POEFA a l’Ins. Miquel Tarrdell

Aquest curs l’Institut ha tingut la sort d’entrar a la convocatòria de projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) concretament a l’ABA19. És un projecte del Fons Social Europeu i el Ministeri d’Educació per portar a terme projectes actuacions innovadores de suport i reforç per reduir i prevenir l’abandonament escolar

Amb aquest objectiu hem pogut subvencionar part de les activitats del nostre projecte educatiu que us engresquen tant com:

TEATRE SOCIAL a l’OPTATIVA DE 1r d’ESO

En aquesta optativa dirigits pels professionals de La Roda Teatre els alumnes, creen, escriuen i actuen una obra teatral. Una aventura inolvidable que els cohesiona com a grup i que els fa perdre les por a mostrar-se com qui son a l’institut.

BÀSKET BEAT A CULTURA I VALORS DE 3r

I si parlem de cohesió de grup aquest és un altre del nostre projecte estrella. El bàsket beat impartida per l’associació del mateix nom, ens ensenya a fer música i ritmes amb les pilotes de bàsket, però molt més que això, a intentar anar tots a una en un objectiu comú, escoltar-nos i respectar-nos.

BIBLIOTECA ESCOLAR OBERTA A LA TARDA: Per estudiar, llegir i fer d’altres activitats.

Cada tarda a la Biblioteca amb el Manel tenim el nostre lloc per trobar-nos, estudiar, fer treballs amb els companys i sobretot llegir i consultar llibres. Volem que els nostres alumnes tinguin un espai a la tarda per retrobar-se! De 15:45 a 18:30 de Dilluns a dijous!