Projecte Apadrina el teu equipament

El divendres 10 de maig de 2019  273 persones van assistir a la matinal de cloenda de la sisena edició del projecte Apadrina el teu equipament al Gran Teatre del Liceu.
  • Centres educatius
  • Equipaments socials
  • Centres  culturals
  • Organitzacions: Districte Ciutat Vella, CRP-Ciutat Vella, IMEB- Consell d’innovació Pedagògica, Ship2B-Banc de Sabadell, Museu de les Cultures, Escola de Gent Gran i la Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec.
Des de el nostre centre l’Institut Miquel Tarradell vam participar l’alumnat i el professorat dels mòdul de TAPSD ( d’Atenció a les Persones en Situació de Deperdència), TIS ( Integració Social) i TEI (Educació Infantil).
Les professores que hem tingut el privilegi de participar en el projecte pensem que ha estat una experiència que dona a l’institut i en concret a l’alumnat del centre un aprenentatge per competències privilegiat en el barri del Raval. Es concreta en que l’alumnat surti de la seva zona de confort per a que implementi una activitat d’oci cultural amb persones de diferents entitats socials del barri en un gran centre cultural de Barcelona.
És un projecte de llarga durada que implica a tot el professorat dels diferents cicles amb una gran dedicació i coordinació. Accés a l’àlbum d’imatges