Bones festes!

Les festes tornen, les vacances comencen, l’any s’acaba.

Si girem el cap i mirem enrere, trobem activitats, classes, exàmens, esforços, somriures, alguna llàgrima… però, sobretot, convivència, compromís, ganes de fer bé les coses encara que de vegades no ens en sortim.

Ara toca mirar endavant, sense oblit però amb esperança i il·lusió: farem millor el 2022, perquè estem junts, perquè junts som millors i col·laborant trobem les virtuts dels altres i les nostres.

Bones festes!

Pols

L’alumnat de 3r d’ESO ha posat en pràctica els seus coneixement sobre electricitat bàsica fent un petit projecte. Aquest projecte tenia els objectius de conèixer i fer servir instruments i components elèctrics, i la finalitat de realitzar un circuit elèctric senzill.
Ha construït per grups jocs… Llegeix més»

Reflexions a la tutoria

Des de tutoria, l’alumnat de primer del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (grup tarda) ha estat treballant en equip per aconseguir aprofundir en els temes que més han preocupat aquest primer trimestre, com ara els valors, la comunicació, l’organització, la sinceritat i… Llegeix més»