Objectius d’Euclides TV

El projecte té com a objectius:

• Formar l’alumnat en el seu esperit crític.
  • Fomentar l’aprenentatge significatiu.
  • Utilitzar metodologies globalitzadores.
  • Fomentar, implementar i potenciar el treball en grups cooperatius.
  • Responsabilitzar l’alumnat del seu propi aprenentatge.
  • Obrir el centre a la comunitat educativa.
  • Potenciar la incorporació del llenguatge audiovisual i multimèdia en totes les àrees.
  • Finalment pretenem potenciar la competència social i ciutadana, elaborant i analitzant productes audiovisuals televisius, per millorar la capacitat per entendre la realitat social en què vivim, afrontar la convivència i els conflictes utilitzant un sentit ètic basat en els valors i pràctiques democràtiques, i exercir la ciutadania actuant amb criteri propi, contribuint a la construcció de la pau, mantenint una actitud constructiva, solidària i responsable complint amb els deures cívics i ciutadans.

Per facilitar les gravacions disposem d’un plató de televisió i d’un bloc dinàmic en el qual es mostren tots els audiovisuals generats des de totes les àrees i des de tots els nivells d’ESO i Batxillerat: http://euclidestv.wordpress.com/. Al mateix temps hem aconseguit un conveni amb l’Ajuntament de Pineda de Mar que inclou la col·laboració per a generar audiovisuals per a campanyes cíviques i donar cobertura a notícies del poble. També disposem d’un conveni amb Maresme Digital, emissora de televisió comarcal, que ens permet tenir un espai de 30 minuts mensuals per als quals realitzem un programa en format magazín anomenat Teràpia de Xock.