XX Congrés de Treballs de Recerca de Batxillerat de Sant Martí

Els alumnes Roger Martínez, Carlota del Campo i Anna Forcada, de segon de Batxillerat, van representar el nostre Institut al XX Congrés de Treballs de Recerca de Sant Martí amb els treballs “Laboratori enzimàtic” (Roger) i “Com teníem gana, ens ho  menjàvem tot… un estudi de les estratègies de supervivència al Poblenou de postguerra” (Carlota i Anna). El vostre esforç ha tingut recompensa, enhorabona!

A l’acte, que es va celebrar el passat 20 de març a l’Auditori de Sant Martí, també hi varen assistir, en qualitat de públic, alumnes de primer de batxillerat de l’Espriu. A banda de donar suport moral  als companys congressistes segur que van aprendre molt dels treballs presentats durant la jornada. Moltes gràcies per acompanyar-nos!