Visita literària

El passat 24 de gener un grup de 1r de batxillerat vam assistir a la III Jornada Literària de la UB “LitCat a l’Atac”. Vam poder escoltar el poeta F. Parcerisas, vam passejar per l’edifici històric guiats per exalumnes de la facultat de filologia tot llegint textos d’autors que havien estat també alumnes de la Universitat de Barcelona. I, després d’un dolç esmorzar, vam gaudir d’un espectacle literariomusical a càrrec de l’Oriol Sauleda (paraula) i del Xavier Vallverdú (piano) que ens va colpir fortament.