Triatló 2017

Triatlo2017L’alumnat de 2n d’ESO va participar el passat 1 de juny en la Triatló organitzada pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB) a la Marbella. Van combinar natació al mar, bicicleta i carrera. Sens dubte, una manera lúdica de gaudir de l’esport!

Hem de destacar l’actuació d’uns dels nostres alumnes, en Mohamed Chkibou, que a la prova de natació va socórrer una noia d’un altre institut que s’estava ofegant degut a un cop que havia rebut. Per això li vam donar un diploma i un petit obsequi. Felicitats Mohamed, estem molt orgullosos de la teva actuació!