Revista XQ

La ‘Revista per què?’ és una iniciativa de la Fundació Periodisme Plural amb voluntat de servei a la comunitat educativa, amb l’objectiu d’oferir les claus i el per què de les noticies. Està pensada per ser un instrument pedagògic pels mestres. Tant en el fons com en la forma, vol oferir als professors una eina eficaç per explicar l’actualitat als seus alumnes. Neix com a blog i també amb un format d’edició setmanal per ser imprès. Així es pot convertir en material escolar per, des del periodisme, contribuir al coneixement dels alumnes. ‘La Revista per què?’ també vol fomentar la lectura entre les nenes i els nens, despertar el plaer de comprendre a partir de la lletra impresa.

Si voleu descarregar algum número de la revista, podeu obrir l’enllaç següent: