Recerca sobre Salvador Espriu

Dimecres passat vam anar a Arenys de Mar amb l’alumnat de 1r d’ESO per investigar més sobre Salvador Espriu i conèixer la vila. Vam fer un itinerari per Arenys en què vam passar per davant de l’antiga casa on estiuejava Espriu i la seva família. També vam veure l’església de Santa Maria per fora i finalment vam acabar visitant el cementiri i la tomba d’Espriu, on uns quants alumnes van recitar poemes de l’escriptor que posa nom al nostre centre. Paral·lelament, es va fer també una ruta pel port i la llotja per conèixer l’evolució que ha tingut al llarg dels anys amb un expert sobre el tema, i vam completar el dia amb activitats esportives a la platja.