Problemes a l’esprint

El passat dimecres 8 de febrer un grup de setze alumnes de 1r de Batxillerat va participar en la competició “Problemes a l’esprint”. Es tracta d’una activitat col·laborativa de resolució de problemes matemàtics en línia per a equips de centre. Aquesta activitat va néixer l’any 2000, Any mundial de les matemàtiques, com una activitat complementària al Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques, per a alumnes de segon cicle d’ESO i Batxillerat. L’equip de 1er de Batxillerat va resoldre vuits dels deu problemes en uns meritoris 90 minuts.