Premiats al mSchools Student Awards!

mSchoolsEl 10 de juny es van celebrar els App Students Awards, on 8 alumnes de 4t d’ESO de l’optativa d’informàtica van participar en quedar finalistes amb les seus projectes BookCollector i GeoFilms.

Després de passar tot un matí venent les seves apps en els seus respectius stands, davant de públic i jurat, el grup Geofilms va rebre el 3r premi en el pitch! El nivell era altíssim i competiem contra 55 apps més. Els dos grups ho van fer molt i molt bé, i s’hi van deixar la pell.

Podeu consultar aquí els premiats d’aquesta edició del mSchools Student Awards, i veure la galeria d’imatges oficial.

Felicitem als 8 alumnes participants, per nosaltres són tots guanyadors!

GeoFilms:
Diana Gallardo