Posem llum al teatre

En el marc de la coordinació que aquest curs hem encetat entre el Servei educatiu del TNC i l’institut Salvador Espriu, els alumnes de l’àmbit tecnològic de 4B han fet el taller “Llums a escena”, subvencionat per l’institut i pel mateix teatre. Durant aquesta activitat, d’una hora i mitja, els alumnes han après tècniques i recursos per il·luminar una obra teatral i han gaudit mostrant-ho després als altres companys del grup. Els hem acompanyat el professor de tecnologia, el Francesc Lasheras i la tutora del grup.