Pla B, estem rodant.

Aquest projecte anomenat “Estem Rodant” es desenvolupa en el nostre institut des del curs 2020-21 de la mà de l’associació Nadir. Nadir és un projecte educatiu format per quatre cineastes que treballa l’educació audiovisual amb infants i joves. Realitzen tallers col·laborant amb centres educatius, espais de lleure o entitats socials basant-se en el treball pràctic i vivencial de tots els participants.

Com a resultat del treball fet per l’alumnat de 4t d’ESO el curs 2021-22, el dia 19 de gener va tenir lloc l’estrena de “PLA B”, un curtmetratge col·laboratiu desenvolupat per tres centres educatius de la ciutat: l’institut Lluís Vives, el Flos i Calcat i el Salvador Espriu.

Volem agrair l’entusiasme amb què va ser acollit aquest projecte per l’alumnat del nostre centre i la feina encomiable de l’equip de Nadir.