Jornada TEI

Com cada curs, hem iniciat el “PROGRAMA TEI” que consisteix en el fet que els alumnes de 3r d’ESO fan de tutors emocionals i de convivència dels alumnes de primer d’ESO, que acaben d’arribar al centre.  El passat dilluns 22 d’Octubre va ser el dia que els/les alumnes de 1r van conèixer al seu padrí/na de 3r i els/les alumnes de 3r van conèixer el seu fillol/a de 1r. Va ser una estona màgica on la relació i amistat entre l’alumnat va iniciar el seu camí.

El Programa TEI té caràcter institucional i tota la comunitat educativa hi està implicada, i a més, és una estratègia preventiva contra l’assetjament escolar. Es basa en la tutorització emocional entre iguals on el respecte, l’empatia i el compromís són els pilars bàsics del seu desenvolupament.  Per tant, els objectius principals a aconseguir són: sensibilitzar la comunitat educativa respecte a la violència, facilitar el procés d’integració dels alumnes, crear un referent (tutor/a) per afavorir l’autoestima, desenvolupar la intervenció dels iguals en el procés formatiu i integrar la tolerància zero respecte a la violència, com un signe d’identitat del nostre centre educatiu.