Intercanvi amb Cals College

Ja és l’onzè curs que una part del nostre alumnat de tercer d’ESO viatja a Holanda com a part del nostre programa d’immersió en la llengua anglesa. Aquest abril hem retornat la visita que ens van fer el professorat i l’alumnat del Cals College de Nieuwegein, prop d’Utrecht.

Han estat sis dies plens d’activitats i d’oportunitats per aprendre i per practicar l’anglès i fer un tast de la llengua i la cultura holandesa. Turisme, esport, visites culturals, gimcanes, i també convivència i relax. Una experiència que no s’oblida.

S’ha de dir que, a més, el temps ens va acompanyar i vam tenir uns dies de sol radiant i bones temperatures.

El nostre alumnat i també les famílies ho han considerat una experiència molt positiva que ha superat les expectatives que en tenien. Esperem poder seguir oferint aquesta experiència els propers cursos i que més alumnes puguin seguir gaudint-la i enriquir-se amb ella.