Fem experiments al Fòrum

L’alumnat de 4t ESO que fa l’optativa de Física i Química ha passat el matí de divendres fent experiències al parc del Fòrum, dins l’activitat Visions STEAM FÒRUM, sota la supervisió de 80 monitors de l’Escola d’Enginyeria Barcelona Est de la UPC. Les activitats disponibles estaven agrupades dins 5 temàtiques: Física, Química, Biologia Matemàtiques i Tecnologia. Experiències com “El misteriós cas del metall que s’enganxa” (electrodeposició dels materials), “Un xoc com una fletxa” (pèndol balístic) o “Refraction game” (òptica), i moltes altres més, han fet que l’alumnat se sentís com a veritables científiques i científics!