Entrevista de BeTeVé a l’Espriu

Una part del programa Bàsics de BeTeVé, dedicat a l’oferta d’oci nocturn per a la joventut, es va gravar al nostre institut. Es tracta d’una entrevista a un grup d’alumnat del Salvador Espriu que va donar les seves opinions a les preguntes del periodista. Què pensen els joves sobre l’oferta d’oci nocturn per a menors a Barcelona? (beteve.cat)

L’entrevista va anar acompanyada d’un debat on també hi va participar una ex-alumna del nostre centre a la que felicitem, en nom del centre, per les seves intervencions. Joves sense plans de nit: ni discoteques ni oci alternatiu (beteve.cat)