Eleccions al Consell Escolar

Us convidem a participar a les Eleccions al Consell Escolar 2018!!

El dia 5 d’aquest mes de novembre s’ha iniciat el procediment per a les eleccions al consell escolar del nostre institut.

Al taulell del vestíbul de Glòries (davant la consergeria) trobareu penjada la convocatòria i els llistats amb el cens provisional de l’alumnat, el professorat, pares i mares i el PAS (el cens fins al dia 9).

Tingueu en compte les dates següents:

• Entre el 6 i el 9 de novembre podeu fer reclamacions si no apareixeu al cens. El dia 19 es publicaran al taulell d’anuncis les resolucions de les reclamacions i el cens definitiu
  • Si voleu formar part del Consell Escolar, podeu presentar candidatures a la mesa corresponent fins al dia 16 de novembre amb l’imprès corresponent.
  • Les candidatures es proclamaran i publicaran el dia 20 de novembre
  • Si voleu ser supervisors heu d’adreçar un escrit amb el model establert als presidents de les meses respectives abans del dia 22 de novembre.
  • El dia 9 a les 11:20 h es farà el sorteig per a formar les meses dels diferents sectors als despatxos de direcció i quedaran constituïdes el dia 14
Nombre de representants que es renoven
Professorat 3
Pares i mares 1
Alumnat 2
PAS 1

Dia i hora de les votacions

Sector Dia Hora Lloc
Professorat 28.11.2018 16:00 Auditori
Pares i mares 28.11.2018 a partir 17:30 Vestíbul Glòries
Alumnat 27.11.2018 a partir  8:00 Vestíbuls
PAS 28.11.2018 9:00 Despatx Adm.