El Gran Recapte del Banc dels aliments.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Per tercer any consecutiu l’alumnat del Taller de Voluntariat del nostre Institut ha engegat la campanya del Gran Recapte d’Aliments 2015, convocada per la Fundació Banc d’Aliments. Enguany, hem superat els 325 kg d’aliments (llet, oli, llegums, pasta, galetes, etc.) dipositats, el passat divendres 27, en el punt de recollida del Mercat del Clot.

El nostre alumnat també ha participat com a voluntaris, divendres 27 i dissabte 28 de 9,00 a 21,00 h., en diferents punts de recollida d’aliments del Barri del Clot i en comerços del districte de Sant Martí.

FELICITATS a tota la comunitat educativa del Salvador Espriu, famílies i especialment, als 35 voluntaris que han participat activament en el Recapte 2015.