Eines digitals

Ahir l’alumnat de 4t de l’Optativa Eines Digitals va  visitar l’Ateneu de Fabricació Digital Fàbrica del Sol per realitzar la primera de les dues sessions que tenim programades en aquest Fablab. La primera part del taller va consisitir en visitar la instal.lació  on la sostenibilitat i la reutilització de material és un punt clau del seu funcionament. A la segona part l’alumnat va realitzar tot el procés de disseny, programació i impressió làser fins a aconseguir com a producte final un clauer personalitzat.

L’Ateneu de Fabricació Digital Fàbrica del Sol és un ecosistema col.laboratiu que vol ser un referent en sostenibilitat i treball cooperatiu i així ho ha trasmés al nostre alumnat que ha sortit amb moltes  ganes de tornar i de  realitzar els seus propis projectes.