Colònies 1r ESO

Dijous i divendres passats, dies 8 i 9 de novembre, els alumnes de 1r ESO van anar de colònies a la casa Mas Badó de Sant Quirze Safaja. Van ser dos dies de convivència i relacions personals on es van realitzar diferents activitats de cohesió i participació, com per exemple tir amb arc, carreres de sacs, descoberta i orientació, “escape room” entre d’altres. La participació en les diferents activitats i el comportament i actitud dels alumnes va ser excel·lent en tot moment, i com era d’esperar la nit es va convertir en el moment “àlgid”.

Els tutors volem agrair a totes les famílies la seva confiança.

Gràcies 1r ESO. Inoblidable!