Carnaval 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 5 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes, amb una participació molt alta per part de l’alumnat i el professorat que va venir disfressat. La festa va estar animada amb la presència de l’alumnat i professors holandesos, que ens visitaven durant l’intercanvi amb l’alumnat de 3r d’ESO.

La festa es va animar amb un flash mob de tots els alumnes de 3r i holandesos; amb la participació d’una comparsa de professors, esperada i aplaudida; dos intervencions musicals dels nostres visitants holandesos i amb 8 comparses d’alumnes des de 1r d’ESO a 1r de Batxillerat.

Els guanyadors han estat les comparses:

Al millor vestuari: «Los oxidados», 4 alumnes de 1r d’ESO.

Premi a l’originalitat: «Los orchatos», 5 alumnes de  1r de Batxillerat.

Premi a la coreografia i interpretació: «Machines», 5 alumnes de  1r de Batxillerat.

Finalment, es va premiar una disfressa individual «Soldat de la 2 Guerra Mundial» a un alumne de 3r d’ESO.

Felicitats a tots ells.