ACTIVITATS DE TARDA Curs 2021-22

A banda de les activitats que ofereix l’AFA, els centre proposa unes activitats GRATUÏTES els dilluns i dimarts, amb una professora responsable de cadascuna d’elles. Aquestes activitats són les següents:

Taller per aprendre dels conflictes. La mediació  (dimarts quinzenal) 16-17 h Professora: Carmen Salas

Aprendre i practicar quinzenalment les tècniques i habilitats que son necessàries a la mediació, i que ajuden a prevenir i resoldre els conflictes que es donen a l’Institut. Els nois i noies que es formin, i els que ja s’han format, faran de “mediadors entre iguals” i formaran part de l’Equip de Mediadors de l’Espriu. És obert essencialment a 2n, 3r, 4t i Btx. L’alumnat de 4t. inscrit al taller, podrà convalidar les 10 hores de Servei Comunitari.

Fes-te voluntari   (dimarts quinzenal) 16-17 h Professora: Carmen Salas

Activitat quinzenal amb l’objectiu de portar a terme accions de voluntariat: social (amb algunes sortides fora del centre), de suport a la gestió del nostre centre, de defensa dels drets humans, etc. i adquirir un coneixement real i directe de la realitat del nostre barri i ciutat. Els destinataris d’aquest projecte són tots els alumnes de 3r i 4rt d’ESO i batxillerat. L’alumnat de 4t. inscrit al taller, podrà convalidar les 10 hores de Servei Comunitari.

-Grup vocal       (dilluns) 16 -17 h                                   Professora: MªAngeles Flores

Cada dilluns practicarem una estona de tècnica vocal i després cantarem a vàries veus; o bé, amb una veu solista i cors. Durant el primer i segon trimestre, el repertori principal estarà basat en diferents cançons en grup i durant el tercer, ens dedicarem a preparar diverses actuacions per a la festa de batxillerat. Hi haurà diferents actuacions durant el curs.

L’alumnat interessat ha de contactar amb la professora responsable de l’activitat.

El termini màxim d’inscripció és divendres 1 d’octubre i l’inici serà dilluns 4 d’octubre i dimarts 5. Sol·licita la teva activitat! I AQUÍ POTS VEURE UNA PRESENTACIÓ AMB INFORMACIÓ DELS TAlLERS.