Activitat TEI (Tutoria entre iguals)

Abans de marxar de vacances de Nadal, els alumnes de primer i tercer d’ESO van participar d’una l’activitat del programa TEI per fer una performance de percussió corporal. El programa TEI (Tutoria Entre Iguals) posa en contacte els alumnes arribats aquest curs a primer d’ESO amb els de tercer perquè tinguin un suport i un referent amb d’altres estudiants de diferents nivells i es trenquin les barreres d’edat entre la interacció d’alumnes. En aquesta activitat els alumnes de primer d’ESO van ensenyar una coreografia rítmica que ja havien après a classe de música als seus companys de tercer. Després de dos dies d’assaig vam ajuntar tots els grups de primer i tercer a l’amfiteatre per fer un cànon rítmic.

Aquí teniu un petit exemple de l’activitat on es van poder sentir més de 240 alumnes a l’unisó.